Grafik i opis zajęć  

Grafik zajęć praktycznych, opis i rezerwacje dostępne są w aplikacji FITTSEY.

Można założyć konto samemu lub poprosić o dodanie konta u mnie.
Asia Tel. 692 744 026
https://fitssey.com/pl

OPIS ZAJĘĆ

Fitness na START 

zajęcia dla osób początkujących – nauka techniki, średnie tempo, zapoznanie się z rożnymi sprzętami fitness i metodami treningowymi…

Trening kettlebell 

trening z odważnikiem kulowym (od 4 kg do 12…) – trening całego ciała, poprawia postawę, niweluje bóle pleców, kształtuje sylwetkę i poprawia wydolność 🙂

Trening z workiem 

trening z workiem podobnie jak z kettlebell kształtuje siłę, wytrzymałość, jest fajną alternatywą dla siłowni i kolejnym wyzwaniem dla kobiet

Trening płaski brzuch  

interwałowy trening angażujący mięśnie brzucha, z hula hoop (duże hula hoop dla dorosłych – prawie 95% osób kręci od razu), z użyciem rożnych sprzętów… i TABATY na jeszcze większe spalanie tkanki tłuszczowej…wokół brzucha

Trening obwodowy / stacyjny 

około 12-15 stacji, na każdej stacji inne ćwiczenie., każdy ćwiczący przechodzi przez wszystkie stacje po kolei, używane są różne sprzęty typu duża piłka, hantle, gumy, stepy, bosu, kettelbell, worek. Każdy ćwiczący dostosowuje tempo ćwiczeń do siebie.

 

PILATES 

spokojna , świadoma gimnastyka całego ciała, wzmocnienie mięśni posturalnych, odpowiedzialnych za prawidłową postawę, często pomaga przy różnych bólach kręgosłupa, z użyciem rollerów, piłek, gum.

 

Step & shape 

intensywne zajęcia choreograficzne na stepie, wzmocnienie układu krążenia, koordynacji, super spalanie kalorii, plus ćwiczenia całego ciała.

 

Super shape

z użyciem róznego sprzetu kompleksowy trening całego ciała, ćwiczenia funkcjonalne.

 

Gimnastyka 50+, 60+ 

trening dla Pań w wieku 50/60 lat plus, wzmocnienie mięśni całego ciała, ćwiczenia rozciągające, zdrowy kręgosłup…z użyciem różnego sprzętu, m.in. dużych piłek, bosu, gum i hantli

 

Aktywne 9 miesięcy 

bezpieczne zajęcia dla kobiet w ciąży, przygotowanie do porodu, ćwiczenia wzmacniające uda, pośladki, plecy, rozluźniające kręgosłup.. z użyciem dużych piłek, małych piłeczek, gum….

 

NOWE:

AERIAL JOGA

nowe zajęcia w odciążeniu – czyli joga w hamakach/chustach, nauka pozycji, podstawy jogi, relaksacja. Dzięki tym ćwiczeniom Twoje ciało, szybciej niż w tradycyjnej jodze, zwiększy elastyczność i pogłębi zakres ruchu. Wzrośnie Twoja siła. Ten rodzaj jogi przyśpiesza proces nauki zaawansowanych pozycji(w tym pozycji odwróconych), jednocześnie dostarczając zabawy i pozytywnej energii. Praktyka w hamaku ma ogromne znaczenie dla kręgosłupa, który jest odciążany i wydłużany. Doświadczysz jogicznej błogości i ukoisz system nerwowy. Joga w powietrzu jest bardzo bezpieczną techniką ćwiczeń. Jednak ze względu na specyfikę pozycji odwróconych, niezbędne jest zapoznanie się z poniższą listą przeciwwskazań: Jaskra, Ciąża, Menstruacja, Przebyta niedawno operacja, Choroby serca, Przebyty zawał, Bardzo niskie lub bardzo wysokie ciśnienie, Niedawno odniesiony uraz głowy, Skłonność do mdlenia, Zawroty głowy, Osteoporoza, Zespół cieśni nadgarstka, Zapalenie zatok przynosowych, Dyskopatia, Przepuklina rozworu przełykowego, Zapalenie stawów, Botox w ostatnich 6-ciu godzinach, Choroby układu nerwowego.

 

Bungee trening 

zajęcia w podwieszeniu na gumie bungee, połączenie zabawy, rozrywki i skutecznego treningu. W niektórych ćwiczeniach guma odciąża – daje uczcie lekkości, w innych utrudnia i trzeba mocniej popracować mięśniami brzucha. Dobrze by było ubrać na te zajęcia spodenki neoprenowe – które zapobiegną otarciom, ale też wspomogą ujędrnianie skóry i większe spalanie w okolicy brzucha i bioder. Spodenki można zakładać również na inne zajęcia. Przed treningiem bungee ważne jest też podanie swojej masy ciała instruktorowi, który dobierze odpowiednią gumę / linę do ćwiczeń.

Bungee i fitness dla dzieci 

fitness dla dzieciaków w wieku od 6 lat, fitness na gumach bungee, wyskoki, bujanie, łatwe ćwiczenia, dużo frajdy, super zmęczenie, po fikołkach na bungee kręcenie hula hoop, zabawy na bosu, inne… w formie zabawy – poprawiają kondycję, postawę ciała (brzuch, plecy) wzmocnią mięśnie, z użyciem różnych sprzętów, z elementami jogi.

megafit-zajecia-stacjonarne-1
megafit-zajecia-stacjonarne-2
megafit-zajecia-stacjonarne-3
megafit-zajecia-stacjonarne-4